Volgers

dinsdag 15 januari 2019

Kip Pesto




Een super lekker en erg gemakkelijk recept is de kip pesto.
Normaal gesproken ben ik niet zo van de kipfilet ik vind het vaak wat droog worden, maar ja manlief is niet zo van het kluiven dus is dit een prima recept om ons alle twee tevreden te houden. 😊

Omdat mijn oven op het moment kuren heeft heb ik het dit keer in de slowcooker gemaakt, maar ik  zal ook de gegevens opschrijven voor als je het in de oven wil klaarmaken.
Het recept is voor 4 personen.

Ingrediënten:

4 kipfilets
1/2 potje pesto
8 plakjes ontbijtspek





Smeer de kipfilets in met de pesto en wikkel daarna om elke kipfilet 2 plakjes ontbijtspek.
leg dit op de bodem van de slowcooker en laat hem ongeveer 4 uur op low staan tot de kip gaar is.

Als je het in de oven wilt bereiden doe je de kipfilets in een ovenschaal en bak ze dan ongeveer een half uur in een voorverwarmde oven van 180૦

Geniet van dit supersimpele gerecht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten